- A játék a Steelrose szigeten játszódik, a modern korban.
- A társakról:
Mindenkinek lesz egy állata, amolyan "lelkitárs", akinek mindig a karakterrel kell lennie, értik egymás szavát, gondolatát. Ez a társ egy kis házikedvenc, amit mi fogunk kiválasztani a karakterednek(lesz adatlapja is infókkal, hogy pár információval gazdagodj, képpel, stb.). És hogy miért is? Mert ezen a szigeten mindenkinek van egy, mert szüksége van rá. Mondhatnánk úgy is, hogy a másik felük, nélkülük nem egészek. Ha az egyiknek fáj valami, a másiknak is fog, ha az egyik érez valamit, azt a másik is érzi... remélem értitek. Amit még fontos megemlíteni, az az, hogy a karaktered első találkozása a társával akkor lesz, amikor hazaér, szóval nem ismerik egymást, nem tudnak egymásról semmit, és azonnal valószínűleg nem is lesznek puszipajtások!
- Az otthonokról:
Igen-igen, ez is egy fontos(nak vélt) dolog, hiszen nem mindegy hol is él a karaktered... azt, hogy milyen házban lakik, azt mi választjuk ki. Választhatsz te is helyet(az adatlapodban az "Egyéb"-hez írhatod), indokolhatod is, hogy miért pont oda, és lehet, hogy oda kerülhet, ez már csak rajtunk múlik... de a legfontosabb ebben a témában, hogy milyen házba és hová fogsz kerülni. Hogy miért is jó ez? Mert ad egyfajta plusz izgalmat, és a szomszédok lehetőségét. Ha valaki társasházba(alias panelbe) kerül, akkor lesz több is, de a beosztást majd látni fogjátok, hogy tudjátok kihez kell szomszédolni járni ;P
- A szintemelés:
Hát igen...egy havi játékodat kommentálja a két szerkesztő, és ha mind a ketten kreatívnak és cselekményesnek találjuk az írásaidat, megkapod a szintemelést. Emellett lehet pénzt szerezni, és ha eléred a következő szint pénzmennyiségét, ez a szint is felugrik. Remélem érthető.
- A Nem Játékos Karakterek/NJK,NPC/:
Itt is lesznek olyan karakterek, akikkel nem lehet játszani, legfeljebb bele lehet írni őket a reagjaitokba. A másik véglete a dolognak, hogy valamelyik szerkesztő ír vele, ekkor a karakteretek információkat tudhat meg az egyes helyekkel, dolgokkal kapcsolatban.
|